torsdag 31 januari 2013

Panikångestattack...

Hejsan!
Denna dagen började jätte bra, fick en lång och härlig sovmorgon utav hanni, sedan blev det frukost och lite städning. Blev även att hoppa in i duschen, hann precis typ komma ut innan Sawsan säger att hon är vid tinns (10 min med buss här ifrån). Så fick skynda mig på med kläder och på med Vincent, säga åt Matti vad han ska göra ( han skulle göra pannkakor). Sedan skynda till bussen, men de hade redan kommit! Usch vad jag känner mig dålig där alltså! Men men, hämtade de sedan blev det käk och Noel fick smaka pannkakor för första gången, han tyckte om det men vill inte äta mycket av det inte. Sen på med alla kläder igen och dra in till stan för att lämna lite lhc biljetter till min farbror. Fick de i julklapp, men kände inte att jag ville sitta och frysa rumpan av mig, så istället för att låta de brinna inne så fick någon som verkligen älskar ishockey de istället, kändes mycket bättre!

Men sen när vi kom hem så blev det inte lika roligt för Vincent någon mer, han trottsar så extremt mycket just nu, sen kämpar han med två tänder som ska komma upp, stackarn!

Samma sak även denna kväll, att han vaknar upp efter en timma. Men idag fick jag något jag inte har fått på ett par år, en panikångestattack. Grät, visste inte vad jag gjorde, skaka, panik i hela kroppen. Tycker så grymt synd om Matti som fick vara på två ställen samtidigt, jag gick ju såklart in på toan på att inte Vincent skulle se mig. Kände inte att det var så bra för honom.
Tur att jag har min älskling, vad hade jag gjort utan honom i denna stund?

Jag visste inte när han skulle somna, och han är ju så trött när han ligger där, han somnar vaknar lika fort igen typ... SUCK...

Men nu sover han i alla fall och jag har lugnat ner mig... Kände att jag behövde skriva av mig detta. Kände mig som en värdelös mamma, att jag inte kunde få min son att sova. Det som brukar gå ganska lätt nu förtiden...

Aja nu ska jag ta det lugnt och hoppas inte att han vaknar någon mer gång...

Någon som har något tips för gärna lämna en kommentar. Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar