torsdag 10 januari 2013

Onsdag!

God natt mina kära läsare!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, men tänkte bara uppdatera lite om Vincent, han vaknade i natt och hade bajsat och spytt ner hela sängen som står i gästrummet, där han o matti sov. Så bara upp o fixa det o bada vincent då lukten sitter i som bara den utav bajset! Sedan gick vi o la oss igen, men då ville ju såklart vincent inte sova mera, utan han log där o tittade i taket ett tag o sedan skulle han sova som pippi. ( med fötterna på kudden) sen kunde han somna om igen, skönt det! Sen sov vi till typ halv 8 tror jag, sedan ringde jag vc, fick en tid till 11, så vi gick o la oss igen. Sov till halv tio, matti gick upp med honom och jag sov en timma typ, o vakna i panik typ, haha! Mamma hängde med oss dit. Vi fick reda på att han har maginfluensa, det visste jag ju redan, men skönt att någon kunde säga att det var så! Sen gick vi o tog det lite lugnt, sedan böjd vi över min mamma på lite mat. Sen gick vi o storhandla. Sen kom vi hem o vincent
bajsa ner sig själv åter igen, så blev det ett bad till, efter det la vi honom o han somna nästan på en gång o bara vaknat av att nappen har varit borta tre gånger! Skönt att han kan sova så bra i alla fall!

Har även nu ikväll beställt hem en massa bilder! Har inte beställt på typ ett halvår! Det blir ju grymt mycket bilder! Tog bara de bästa! Blev 400 bilder :) nej nu kan jag knappt hålla ögona öppna längre! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar