onsdag 23 januari 2013

Onsdag!

Dagen började skit!
När Vincent vaknade vid sju så märker jag att jag har så ont i ryggen att jag inte kunde röra mig. Usch o fy för det, så matti fick gå upp. Jag gick upp vid åtta tog en värktablett och la mig i soffan. Sedan vid 9 började jag att fixa lite frukost sedan kom mamma för att underhålla Vincent lite då Matti inte hade sovit så bra inatt. Sedan gick hon, och vi åt lite lunch och sedan hoppa vi in i säng o sov en liten stund. Sedan fixade vi oss och tog oss in till stan då vi skulle som sagt sälja lite spel, sedan åt vi på donken.
Men det gick bra, hade inte så ont längre tills vi satte oss på donken då fick jag ganska ont, men men. Sedan åkte vi hem.

Nu sover Vincent men dock är han täppt i näsan, men det är han ibland. Han ska få lite nässpray när han vaknar nästa gång om han vaknar.
Jag sitter och smsar med Sawsan om att ses imorgon med våra bebisar, mysigt! Hon kommer hit på en liten lunch, mys!
Har skrivit om henne förut tror jag? Min mamma känner hennes mamma och så vidare, haha! Hon har även fått lite kläder av oss :)

Men i alla fall ska bli trevligt att de kommer hit då vi bara setts hemma hos henne eller ute på stan. Gick på bio med henne förra veckan, mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar