lördag 26 januari 2013

God morgon lördag!

Då har det blivit lördag och vi har typ precis gått upp.
Vilken skillnad det är innan jag fick barn kunde jag sova till ett!!! Men nu vaknar jag vid 9, hehe. Men det är såå skönt för då har man ju inte sovit bort hela dagen. Ska dricka upp mitt te, sen dra mig hem till mamma o hämta lillfisen. Vad jag har saknat den killen alltså! Men ändå rätt skönt att få sova ut, tror att man behöver det ibland och bara umgås med sin sambo, o bara mysa en hel kväll liksom.
Mår ännu sämre idag med, usch! Men ska försöka ta mig till netto o köpa lite saker där. Det är en lite bit att gå dit. Men friskluft är ju den bästa medicinen sägs det ju, hoppas det i alla fall.
Sen ska jag bara mysa med Vincent om han går med på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar