söndag 6 januari 2013

Sjuk!

Nu var det ett tag sen sist åter igen, men som sagt bloggar lite när jag känner för det!
Nu känner jag för att blogga lite, hehe.
På Vincents födelsedag så blev han sjuk! Typ magsjuk, började med att han spydde sedan en himla massa diarré. Blev en mycket sen lägging för honom med då han total vägrade att sova. Men gick ändå upp kl 6 på morgonen! Helt sjukt! Men sen gick vi upp och åt frukost vilket gick ner jätte bra. Sedan åkte vi in till stan med kusinerna som sov kvar över natten. Vi skulle äta lite på en pizzeria på ågatan, men efter nästan ätit upp hela burken så kom allt upp igen! Fick ingen hjälp alls av personlen som bara stod och kollade på... Skulle ju gått så mycket snabbare med en mopp liksom.. Men men, det luktade inte alls gott heller när vi gick där ifrån,, då jag bara trokade upp det med papper o våtservetter... Suck på de!
Självklart hade jag ju glömt att lägga ner en extra tröja eller boby. Så fick gå till hm och köpa en ny, fast det blev två till och ett par byxor från hm allt för 99 kr! Sedan blev det att åka hem, efter det har han inte varit sig själv. Vill bara sitta i knät och gosa typ. Men idag har det varit som värst, knappt ätit något och bara sovit typ hela dagen... Stackarn, aldrig sätt honom så här förut :(

Hoppas att han mår bättre snart! Men imorgon ringer jag till VC! För då har han haft feber i tre dagar trots panodil... Önskar att man kunde göra något mer :/

Lite bilder från Vincents födelsedag! Foton tagna av Marko Keränen!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar