onsdag 20 mars 2013

Hello!

Idag har vi först ätit lunch hos mamma, sen sov de i en hel timme! Alltså mamma och Vincent sov en timme och jag tittade på tv, precis efter de hade vaknat kom min syster dit och lekt lite med Vincent sen gick vi hem till oss och gjorde lite våfflor, mums! Sen blev det affären då vi inte hade någon mjölk o sånt. Sen kom vi hem, jag började o städa lite sedan la matti vincent. Sen har vi inte gjort så där jätte mycket. Hängt lite tvätt och sånt kul..


Imorgon sover vincent hos min mamma, det var ett tag sedan, då tänkte jag passa på o försöka storstäda lite och tvätta ännu mera. Sen kanske spela lite sims?


Nej nu är klockan massor, borde verkligen sova! Här kommer lite bilder från telefonen då jag bloggar i sängen! Första bilden tig jag precis! God natt <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar