tisdag 12 mars 2013

Tisdag

Nu är vi alla friska och glada här hemma, eller vi har haft en grinig bebis idag. Men tror mest det är för hans åttonde tand har nu äntligen kommit upp!
Idag vaknade Vincent först vid 4:45 och hade bajsat ner hela blöjan.... Ville inte somna om först, men efter ett tag så somnade han om igen, skööönt! Ville inte gå upp så tidigt, hehe. Men han sov till 07:45 sen ville han upp o leka för att sedan äta lite frukost. Blev en dusch med sin far (så blir det när Vincent äter yoghurt själv), sedan på med kläder. För att sedan följa med pappa till stan på möte för att jag skulle till affären och köpa saker till min mor som nu ligger i magsjuka, usch stackars henne! Hoppas att hon mår bättre snart.

Imorgon blir det en sväng till stan för min del, ska göra lite änenden tar med mig Sandra, hehe! Så himla tråkigt att gå på stan själv? Tycker ni inte det? Jag tycker inte alls om det i alla fall. Men mysigt för har inte träffat henne på ett tag nu, sen innan jul, kanske var det när jag köpte älsklingen julklapp? Men det ska bli kul i alla fall.

Just nu hör jag grannarna hålla på hoppa o skutta som F A N där uppe, suuuuuck! Borde inte barn sova vid den här tiden? De är max 7 år!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar