onsdag 13 mars 2013

Onsdag!

Idag har vi haft det mysigt jag o Vincent, åkte ju som sagt in till stan för en fika med Sandra, hur mysigt som helst ju! Dock hittade jag inget på stan, men så kan det bli Skönt att komma iväg lite.

Imorgon blir det öppna förskolan, sen hoppas jag att vi har en ny spis när jag kommer hem, hoppas hoppas! Våran ugn funkar nämligen inte, så de skulle komma mellan 9-11 med en ny spis, så när vi kommer hem blir det nog att göra en ugnspannkaka, efter det kanske det blir kärleksmums? Men jag tror att min babe hinner komma, ska höra med henne imorgon om hon med vill ha lite pannkaka, hehe! Mums ju, så vi bakar nog tillsammans kanske?
Tror nog att det kommer bli mys i vilket fall som helst som det alltid blir.


Om 30 min börjar greys sen blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar