fredag 29 mars 2013

Mysfaktor

Ligger i sängen och tänkte blogga lite, vet att det är super sent, men är pigg:( inte varit vaken så här länge på länge! Men i alla fall det har ju gått ett par dagar och jag har inte bloggat. Det är för att Vincent har varit sjuk så jag har inte orkat, men det verkar vara en bra natt än så länge! Skööönt för oss alla att han sover.

Men tänkte skriva lite mer om idag, fast har väl inte gjort så mycket ändå, mest lekt med vincent och han har trotsat som bara den... Men vid typ halv fyra eller något så ringer min pappa som vi hade pratat med tidigare idag om vi kunde få lite skjuts till torynby där vi skulle hämta ut älsklingens present som han har fått present, han fyller ju inte förens på lördag men han fick den lite tidigare. Me då ringde han i alla fall och sa att han va här om en min typ, så bara på med alla kläder och hitta bilbarnstolen, hehe! Men allt gick bra och vi åkte iväg, skönt att åka bil istället för buss! Vi hämtade ut presenten som var en dammsugare! Välbehövligt måste jag säga! Super present, bästa är att den inte låter så mycket!

Senare på kvällen har vi fixat och donat här inne i sovrummet, nya gardiner och nya lakan!

Här har ni lite bilder från veckan! Puss!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar