lördag 23 mars 2013

Lördag

Är just nu helt själv, mina prinsar är ute och jag passade på att duscha och ta lite egen tid. skönt ibland, måste jag få säga. Börjar bli lite hungrig, hmm, vad ska man äta idag då?
Igår åkte jag och Sandra med Vincent till busfabriken och lekte loss! Så roligt och mysigt. Vi klättrade massor och åkte massor rutschkanor! Jätte roligt, även för oss större, hehe!
Sedan på vägen hem somnade Vincent på bussen, lite för sent, men han var helt slut i både knopp och kropp hehe. Väckte han när vi kom ut från bussen, men usch vad gring han var... USCH haha.
Men han somnade i alla fall vid 7, dock ville han upp redan 05:30, men ikke sa jag, haha! Fick han att somna om till 06:10 i alla fall :)

Nej nu ska jag titta lite på tv sedan blir det att baka lite när grabbarna kommer tillbaka eller laga lite mat! Ha en bra lördag alla!

PS! GLÖM INTE EARTH HOUR idag! 20:30-21:30! SLÄCK LAMPOR, TV, ALLT!!!
Det ska vi göra i alla fall, hoppas att ni också gör det och tänker på miljön.

2 kommentarer:

  1. Jaså ska vi släcka allt? Jag ska iaf spela MOHAHA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkt för att vi ska det! MOHAHAHA!!!

      Radera