torsdag 24 oktober 2013

...

Hejsan alla!
Tror jag börjar bli sjuk :/ ont i halsen och känner mig lite svag. Men idag är det ju lillfredag för vincent eftersom han går på lång helg nu. Så vi ska se film och bara mysa när vi har hämtat honom från dagis. Han tog även dagis bilder igår med, gick jätte bra tydligen, hoppas bara att han log lite på bilderna, hehe! 

Imorgon blir det en dag på stan då jag måste göra ett syntest, tror inte jag skrev något om det men mina glasögon gick sönder i veckan, yaay... Men men, göra syntest för att sedan köpa ett par nya glasögon, jätte roligt nu när massor med vinter kläder och massa saker till lillebror ska köpas(y). Men men, så är det. På lördag kommer vincent framor och farfar hit med, ska bli roligt. Sen får vi se vad som händer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar