söndag 2 mars 2014

lista

Vad heter ni? Emelie och Matti
Hur träffades ni? Genom nätet
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år och en dag
Är ni förlovade? Nej, inte än
Bor ni ihop? Ja 
Har ni barn? Japps, två söner
Har båda körkort? Nej, bara Matti
Kommer du ihåg er första kyss? Joo då, log i min säng
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag 
Vem är äldst? Matti, 4 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Fiskarna och Väduren 
Vem fyller först på året? Jag.
Vem är längst? Matti
Vem sjunger bäst? Matti 
Håller ni i handen på stan? Ibland 
Var nån av er oskuld när ni träffades? Matti
Kände ni varann innan ni blev ihop? Joo då, ganska väl genom internet
Vad har ni gemensamt? Ganska mycket
Blev du kär i första ögonkastet? Nja, tog väl ett par år innan det blev kärlek på riktigt 
Har ni någon speciell låt? Nej, kom men tänker alltid på honom när jag hör klassisk musik.
Har ni några "fri kort"? Nej, kanske jag på Johnny Depp <3
Har ni stora framtidsplaner? Ja en hel del ^^
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Om Finland räknas?
Vilket är ert bästa minne? När vi fick våra barn <3
Vem lagar bäst mat? Beror på vad som ska lagas
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Spelar eller myser framför en film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja 
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja, 36 mil
Blir du lätt svartsjuk? Nej, litar på honom. 
Brukar ni bråka? Nej, det gör vi inte
Ringer eller SMS:ar ni mest? Beror på vad det handlar om.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ögon
Vad använder ni för preventivmedel? Just nu kondom tills jag har fixat spiral
Brukar nån av er prata i sömnen? Matti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar