torsdag 6 mars 2014

Slappar/lekdag

Så idag har vi inte gjort så super mycket, mest tagit det lugnt. Rätt skönt med tanke på att det hände så mycket igår. Men Matti lämnade Vincent på dagis imorse och jag sov ända till halv 11! Så skönt eftersom jag log efter med sömnen. Gick o hämtade Vincent, gick till affären för att leta efter en babykam men hittade ingen. Sen var vi ute i c:a en timma innan vi gick in för att göra lite mat, åt o sedan blev Vincent super trött. Så han tittade på barnprogram ett tag innan han duschade och Noel badade, tog även bort en massa skrov som Noel hade. Sen blev det läggdags för Vincent, även Matti somnade, hehe!
Jag har bara tittat på tv o målat mina naglar, även hängt tvätt o gjort rent kattlådan. Drog ut på tiden med, orkade verkligen inte göra något av de, så dumt att tänka så... Ju fortare man gör något ju fortare så blir det gjort o man kommer i säng tidigare...
Nu ska Noel äta sedan tänker jag sova! Är jätte trött!
Här kommer en bild på hur det såg ut där vi var o åt/fikade efter begravningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar