tisdag 11 mars 2014

Röntgen

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen, men så är det. Har haft fullt upp och varit jätte trött! 
Igår så städade jag och sedan kom min svärmor hit. Gjorde inte så jätte mycket mer än att tvätta. Sedan tänkte jag baka men var för trötter. Somnade tidgt igår med, skönt!
Idag så vaknade jag vid 8, gick upp åt frukost o sedan iväg på babymassage, så så mysigt! Fast Noel ville dock inte ligga ner o få massage men det är ju en annan sak ;). Nu har jag kommit hem ätit och ska snart ta bussen in till stan göra en sak sedan gå till sjukan där ifrån för att röntga njuren. Får hoppas på att jag slipper kontrast, men det tror jag att jag slipper med! Sen hem o mysa, är det lika fint väder så blir det nog en promenad! 
Detta skulle ha kommit upp vid 13.30!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar