torsdag 27 mars 2014

Pmsdag åt helvete...

Dagen började i alla fall rätt bra med en tripp till öppna förskolan en liten sväng, sedan gick vi hemåt och skulle börja med maten, tänkte göra ugnspannakaka, MEN ugnen började ryka en massa, så var bara att ställa sig o städa den... Under tiden fick jag ett samtal som gjorde mig arg/ledsen/besviken. Berättar mer om vad det handlar om en annan dag... Sen efter jag städade eller jag hann inte klart så var det dags o hämta Vincent. Men hem till gården fick vi sällskap av Vincents kompis, hans mamma och hans nykläcka lillasyster. De lekte o hade kul, mysig dag ute, när de gick så stannade vi ute tills jag gick in o städade klart ugnen och började med ugnspannkaka till mat. Sedan kom de in och vi åt sen har Noel badat och Vincent duschat, Noel somnade nakenfis i sin säng (han ligger på plastadfroté), håller just nu på att lägga en gringig (trött) Vincent.
Ikväll blir det att mysa en massa o klippa Noels nagalar samt smörja in honom eb gång till innan läggdags åter igen (han har somnat för natten, men han kommer nog vakna snart för mat o då passa vi på att fixa det sista på honom). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar