tisdag 11 mars 2014

Tisdag

Ligger i sängen o ska snart sova. Idag åkte jag till sjukhuset helt själv för första gången! Fick bara lite små panik när jag åkte in i magnetröntgen, då jag trodde att den skulle gå sönder och slita upp min mage... Men det gick ju bra och när jag kom hem så bakade ja o Vincent kakor! Sedan blev det en promenad med Annica o Luna! Blev lite kortare än vad vi brukar gå, men bara skönt idag, dessutom fick hon ett rejält skavsår :(. Men hon fick massa kakor av mig så hoppas att hon kan tröst äta lite i alla fall! 
När jag kom hem så fick jag världens mensvärk... Så har bara kollat på youtube typ o ätit kakor även fast jag inte gillade de så super mycket.. Aja nu ska jag sova! Här kommer lite bilder från dagen! 
Vårkänslor!!!
Bussen hade också vårkänslor! ❤️ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar