torsdag 6 mars 2014

Nytt försök

Suger verkligen på att hålla igång o träna och äta bra! Men från och med idag gör jag ett nytt försök! 
Redan varit ute på min första promenad för idag, senare sen blir det en promenad med Annica o Luna, även Noel sla hänga på! Vincent får inte följa med då han sover och vill helst inte att han somnar i vagnen då han vaknar ganska lätt när mab flyttar på honom och tar av han alla kläder.
Men det var super skönt att gå, jätte fint väder och detc fick mig på jätte bra humör! Sen precis när jag kom hem så kom mamma över med lite mat. Gott, sedan har vi bara lekt med Vincent. Nu blir det laga lite mat o städa och tvätta. 
Längtar tills ikväll då vi ska ut o gå. Det är så skönt när man kommer hem och är helt slut! 
Dock gick jag inte så långt, blev 4km på 42 minuter! Ändå rätt bra gjort tycker jag. Så ska nog gå den rundan ett par gånger och se hur tiden blir! 
Här kommer de en bild från promenaden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar