onsdag 26 mars 2014

Öron/näsa/hals

Idag var det dags, för att se om Noels vänsteröra kan ta emot ljud. Var inte ett dugg nervös och det var lätt att hitta dit(har ganska lätt att gå vilse), tjejerna som tig emot oss (mig och Noel) var huur snälla o trevliga som helst vilket gjorde mig ännu mer avslappnad. De satte dit elektroderna på hans huvud och en sak i örat, de fick svar på en gång! Han hör alltså med båda sina öron, precis som jag trodde. 
Åkte till affären där jag mötte upp Matti och Vincent som kom precis efter dagis, handlade lite frukt o sånt, sedan hem och  Vincent total däcka i soffan haha! Så Matti bar in han i sin säng så fick han sova. Sedan när han vaknade så åt vi lite mat, och sen myste vi tills Matti gick o la sig med Vincent, ja matade Noel och gjorde han redo för sängen. Sen kollade jag på greys och nu har kag fixat alla kvälls måsten och har fixat mig mig för natten. Så nu ska jag sova, hoppas på att man får sova inatt... Har sjukt ont i högerhandled och vaknar ganska lätt om man kommer åt den... Aja!
God natt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar