måndag 14 oktober 2013

Allergicentrum

Idag gick vi upp vid halv 8 då vi skulle åka till allergicentrum kl 9. Fick som vanligt dra upp Vincent ur sängen, haha! Sedan kom bussen runt fem över nio, kom dit och det fanns massor med leksaker vilket Vincent älskade, sedan var det hans tur och jag var jätte nervös. Vet inte alls hur ett pricktest går till så satt spänt på att hon skulle börja, men först pratade vi om hur besvären var. Sa då att han blöder efter han har bajsat efter han har ätit äpple. Det är ändå rätt mycket blod som kommer. Då tyckte hon att det var onödigt att göra pricktest då det är tarmarna som troligtvis inte klarar av äpple,så fick läkarintyg på att han inte bör äta något som innehåller äpple fram till sommaren då kunde vi testa lite äppelmos och se hur han regerar på det.
Sedan blev det att åka hem för lunch, men Vincent somnade precis när vi kom hem, så han sov i vagnen, hehe. Då passade Matti på att sova lite, vi visste inte alls hur lång tid Vincent hade tänkt att sova, så Matti sov först i en timma och då vaknade Vincent. Då hoppade jag i säng och sov en timma. Jag måste nästan sova på dagen för att kunna fungera hela dagen. Vaknade och satte igång en maskin med tvätt, plus att jag tog kattlådan redan så tidigt så slapp jag tänka på det nu ikväll. Smart jag var, för är skit trött. Men måste hänga upp tvätten med, vilket jag ska ta och göra efter jag har skrivit klart här. Sedan ska jag sova, imorgon blir det en dag med plugg åter igen och Vincent ska till dagis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar