söndag 13 oktober 2013

Söndag

Idag är det söndag och jag har inte gjort det jag hade tänkt att göra... SUCK!
Dagen började med att vi vaknade, sedan gick vi ut i det mysiga vädret (dimma!) för att köpa lite saker till lunchen. Blev även lite bilder ute, men har inte lagt över de än, plus att jag inte har tid att fixa till de ännu. Sedan kom Tiilda hit, hon skulle ha hjälpt mig att plugga, meeen jag var så sjukt trött och orkade verkligen inte göra ett skit, så vi tittade lite på greys och sedan blev det herkules som Vincent sedan somnade till, gullfisen! Hon drog hem under filmen och då passade vi på att äta lite mellis, sedan blev Vincent inte mätt så fick bli en omelett till honom, mums sa han! Första gången han äter en omelett, har inte tänkt på att göra det förut, men det är ju super lätt och går super snabbt att göra! Så blir nog att göra lite mer omeletter i framtiden, fast då kanske med lite mer innehåll, dagens fick bli med skinka i. Tänkte ha i lite grönsaker med men tänkte att han kunde få smaka först och se om det var gott. Efter det har vi bara myst innan läggdags, nu sover han och jag försöker plugga, men det går inte så där jätte bra. Jag ska bara renskriva skiten och sen är det klart, men det är super tråkigt ju, haha. Känns som om man redan är klar med uppgiften. Men ska göra klart det innan jag lägger mig, sedan ska jag försöka(om jag känner att jag hinner) göra lite mer på den sista uppgiften.

Imorgon blir det att åka till sjukhuset för att göra prick test på Vincent, får se om han verkligen inte tål äpplen och om det är något mer han inte tål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar