måndag 14 oktober 2013

Blev ett till

Blir visst ett till inlägg, ligger i sängen och har ont i hela kroppen, denna graviditet är mycket jobbigare än med Vincent! Fast det kanske beror att man gör så mycket mer om dagarna, har mycket mer sammandragningar, fått foglossning, njuren gör ont, skit trött hela tiden, ganska ofta på dåligt humör osv... Hoppas att tiden går fort till 1 januari! detta blir ett litet klagomål inlägg men hoppas att ni överlever. Lillebror ligger även på något konstigt sätt så att jag har fått skit ont när jag står på höger ben och lyfter vänster ben, det stramar från jumsken till knät typ, även när jag liggr ner och lyfter på vänster ben så gör det jätte ont... Hoppas att det går över snart! Nej nu hoppas jag kan jag kan få lite sömn :) natti natti på er! Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar