onsdag 16 oktober 2013

bläää..

Vet nu att jag verkligen suger på naturkunskap, men hoppas att jag lyckas få godkänt på kursen ändå till slut. Just nu sitter jag och renskriver lite till den näst sista uppgiften i religionen, hoppas att jag får godkänt på den med så jag slipper göra om så många uppgifter, eller behöver inte göra om hela utan bara vissa delar. Så hoppas att det kommer gå bra i alla fall.
Har för en gångs skull lyckats hålla mig till min tidsplan, ska fixa denna uppgiften så fixar jag den sista imorgon, sen kan jag ta tag alla rest uppgifter så att allt blir klart ordentligt.

Idag var det även möte på dagiset om inskolingen, kl 8 på morgonen. Men såklart så glömmer jag ju bort det totalt jag som aldrig glömmer bort viktiga tider. Men är man stressad i skolan kan man inte tänka på allt, och Matti är inte så bra på att hålla på möten och sånt ;). Men blev ett möte på eftermiddagen. Fick bara höra positivt där ifrån, att han var duktig på det mesta och att han åt jätte bra. Han är lite försiktig i början för att spana in allt men sedan är det full rulle, han har verkligen jätte mycket energi! Tycker att det viktigaste såklart är att han trivs, vilket det verkar som att han gör. Vill gärna dit, men lite svårt att säga hejdå än. Men gråter inte, vill helst inte hem.

Men nu måste jag fortsätta att plugga, ha det bra så hörs vi när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar