tisdag 8 oktober 2013

Tjoho!

Hejsan!
Idag är det tisdag och har gjort lite idag i alla fall, när vi lämnade Vincent på dagis gick vi till affären och tog oss en liten fika för att sedan gå till bibblan och lämna i en bok har jag har lånat. Sen hem till mamma och plugga lite, fick rätt mycket gjort ändå! Sedan stod mamma och gjorde raggemunk efter det var jag tvungen att gå hem för att duschen och fixa mig lite innan jag hämtade Vincent på dagis. Vi tog bussen hem till Sawsan, Noel, Noomi och Anderas. De har precis fått lilla söta Noomi, så lite och så söt så! Men Vincent blev lite avis när jag höll henne, hehe! Men det är väl inte så lustigt kanske. Har i alla fall inte träffat de på jätte länge så det var roligt att träffas och se hur stor Noel har blivit! Blev även lasange och herregud så gott! Vi alla fem åt massor med mat, hehe! Men nu håller datorn på att dö och jag är för lat för att hämta laddaren, nu ska jag sova. imorgon händer det grejer åter igen. natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar