fredag 4 oktober 2013

Bra dag!

Hejsan alla! 
Tänkte berätta lite om våran dag idag. Vi vaknade runt kvart över 7, men log kvar i sängen till typ 8, mysigt! Sedan blev det frukost och titta på tv. Sen började vi sätta igång med bullbak och städning, kan ju säga att Vincent stortrivdes i baket! Alla bilder ligger i kameran tyvärr men har tagit några med mobilen, då jag stod mest och baka med Vincent så stod älsklingen bakomkamern och tog lite bilder. Så bullar blir det att vi bakar någon mer gång! Efter det blev det lunch, kyckling och curry gryta med pasta! Även det älskade Vincent. Vincent somnade sedan efter maten, lika så ja då jag var så himla trött! Sen gick vi upp och åt lite bullar och drack saft i väntan på att min syster Felicia skulle komma på besök. När hon kom så fick lillebror och Vincent en massa fina kläder som hon hade köpt i ulllared igår. Sen blev det massa lek och bullkäk! Gick även en tur till affären, på vägen mötte vi både min mamma och min pappa. Så det var ju trevligt, sen gick vi vidare till affären för att handla lite saker till tacopaj även min cravling ( som jag har letat över allt efter typ) santa maria päron! Muuums! Sedan hem och börja med pajen, blev sen middag men massor med mys då Felicia stannade över på lite mat! Jag lyckades göra tacopaj och god blev den! Sen blev det sängen för Vincent och jag skulle plugga, men kom inte till ro, kunde helt enkelt inte plugga... Nu blir det att sova! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar