torsdag 21 juni 2012

Ensam

Nu har Matti och Johnny gått ut, vet inte vad de ska göra, men så är det. Så nu tänkte jag sätta igång med städingen med siix a.m på högsta volym dunkande och dansa och sjung samtidigt, haha! Sen blir det att fixa lite mat när de kommer hem, så hoppas att de inte är borta allt för länge, ska äta fisk, vill gärna fuska lite med potatis mos, dock hemma gjord! Efter det ska jag och Vincent gå hem till min mamma, sen får killarna städa klart, för jag lär nog inte bli helt klart. Ska nog sortstäda lite för imorgon kommer Matti´s mamma, pappa och ena bror hit. Så blir att fira midsommar med de, mysigt! Får se vad vi hittar på, ska ialla falla göra min första potatisgratäng! Hoppas på det bästa nu, haha! Men men så svårt kan det ju inte vara ? Eller har jag helt fel nu? Aja, det blir nog bra.
Här kommer en outfit från förra veckan, Vad tycks, ny t-shirt med, fin va?
Vet att magen hänger ut, haha! Håller ju på att gå ner den, plus att man för snart 6 månader sen fick barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar