fredag 29 juni 2012

För länge sen

Hejsan! Jag vet att det var typ en vecka sen jag skrev senast, fy på mig.

För en gångs skull har jag gjort lite, haha!
Mår mycket bättre nu för tiden, så nu städar jag mycket mer, diskar, lagar mat och tvättar mer. Förut var det ju Matti som lagade maten, känner mig som en hemmafru, haha!
I måndags gick jag till Emma. Var där en liten stund sedan åkte vi till city cross och storhandlade. Men på vägen dit var det inte alls kul, Vincent har aldrig åkt fram i bilen förut, så han tyckte nog att det var lite läskigt att åka fram. Men så fort vi var frame och jag tog upp honom så var allt bra igen! Så jag satte honom i kundvagen för första gången, han älskade det. Han var så duktig med! Mammas lilla hjärta! <3
Sen har vi mest städat, och allt sånt, Vincent äter nu mera mycket mer mat, och typ 3-4 gånger per dag äter han ersättting, han är jätte duktig på att äta med! Är så stolt över honom, han kan även sitta själv ett litet tag och tycker det är jätte kul! Han började åla lite, men eftersom det är lite roligare att sitta nu, så har det inte gått så bra på åla fronten. Men så är det ju, en sak i taget.

Igår var jag med Jossan skruttan, vi åt lite b&j och tog det på balkongen, jag vet massa kacl... Skit samma! B&J kom till maxi i tisdags och gav ut gratis galss, och det tackar man ju inte nej till?
Vi satt som sagt på balkongen ett litet tag, sen gick vi in för att Vincent skulle äta lite, sen gick till hennes jobb, sen gick jag och Vincent till affären där Matti och Johnny satt, skönt att vara ute en hel dag!  Efter det gick vi hem och jag fixade lite med katronger mamma skulle ha. Hon behövde lite fler, då hon ska flytta idag! Helt sjukt ju,min mamma ska flytta från mitt barndomshem! Men tur att lägenheten hon ska flytta in i är så mycket frächare än den hon har nu! Dessutom är det inte alls lång hon flyttar heller utan bara en gård, haha! Typ 100 meter till från mig, hehe!
Bild från igår med Jossan, tack för igår! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar