tisdag 12 juni 2012

To long

Okej nu har Matti tjatat på mig tillräckligt, han tjatar varje dag om att jag ska blogga, har inte haft ork eller lust. Men idag åker Albin iväg till sin mamma, kommer sakna den ungen säger jag bara! Men han säger att han kommer sakna Vincent mest, haha! Så gulligt. Men ialla fall Har vi haft det jätte roligt, vi har lekt massor, haft kalas för Ablin som fyllde 4 i fredags. Massor med barn som sprang och skerk, haha! Men kul var det i alla fall. Sen i lördags åkte Johanna till Afrika, åhh hoppas att honhar det underbart där! Tur att det finns mobiler, för att hon skickar lite sms då och då! Åhh saknar henne redan, det är lite grabbigt här hemma nu haha! Men snart åker vi till växjö för att lämna Albin, eller hans mamma kommer upp och hämtar honom där. Sen åker vi nog hem igen. Kul med en lite roadtrip. Det tycker nog Vincent med eftersom han ääälskar att åka bil oftas, hehe!
Igår började jag att banta på rikgit! Inga onödiga kalorier bara kyckling, groddar och brocoli kommer i min mage denna vecka. Eller till frukost blir det något konstigt bröd, med sallad, groddar och citron, även ett glas med järn och c vitamin, Blir nog ett till glas med det innan vi åker. Nästa vecka kommer jag att äta lite mer, men nu hård bantar jag! Hejdå onödigakilon som tynger ner mig, hej ett nytt liv!

Just nu sover Vincent, det kommer han nog göra i c:a 20 min till, om han sover som han brukar göra. Men det tror jag nog, han brukar sova 30 min. Men det blir nog mera idag eftersom vi kommer åka bil hela dagen idag typ. Självklart kommer vi att rasta som varlingt så att han får vila ryggen och så där. Tänkte bjuda på ltie bilder med, men inte med min vattenstämpel på, kanske någon då. Men har tagit ganska många bilder, och Johanna har stått som modell! Men de bilderna får ni se när de är klara i photoshop.
Oj vad långt inlägget blev, haha! Hade tänkt att bara skriva en liten snabbis, men så kan det gå.
När Albin är hos sin mamma vet jag inte vad vi ska hitta på, blir nog lite lika mycket lek och skrik här hemma, haha! Men lek med Vincent blir det i alla fall, men undra vad man ska hitta på? Hmm. Det lär vi nog märka!
Hoppas att ni alla har det bra där ute!
PS: Är grymt stolt över min kusin som har tagit studenten men även min kompis tessan! Grattis och lycka till nu, ni är ju arbetslösa, hehe! Nej men hoppas att ni får en bra framtid! Älskar er båda! <3
Albin äter brocoli

haha älsklingen överraskade mig med hello kitty dricka som jag självklart drack ur min fina mugg!

Albins ena tårta

Albins andra tårta



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar