söndag 24 juni 2012

hello

Hejsan alla fina läsare! Ni alla är ni lika fina, det vet jag!
Matti´s mamma, pappa och bror har just åkt hem. Så idag vet jag inte vad vi ska hitta på, just nu är grabbarna ute och handlar i regnet. Så jag ska nog ta och plocka lite här hemma, det ser nästan ut som ett bomb nedslag, haha! Sen blir det att diska upp allt. När de kommer hem ska Vincent få lite mat, det blir laxgryta om jag inte mins helt fel. Hoppas att han tycker om det bara, maten är ju från 6 månader, men vi har testat spagetti och köttfärssås och det var gott. Så varför inte testa mera då? Han verkar bara tycka om det, sen är det typ bara 10 dagar kvar tills han blir 6 månader.

Det blev inte att vi sov i husbilen sen, tur det! För det var tydligen någon som klättrade upp på den i natt? Jag hade ju skitit på mig. Men vi fick sova hela natten ialla fall, skönt måste jag säga.

Nej nu måste sätta igång så att jag blir klar tills de kommer hem, hoppas jag hinner bara, haha! Puss på er!
En video när Vincent gungar första gången! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar