fredag 15 juni 2012

Vad har hänt med mig?

Oj oj, slåg på hårt nu ikväll, haha! Blev aldrig fisk till lunch då vi inte orkade gå till affären och köpa ströbröd. Blev att killarna gick lite senare när jag gick till mamma och kollade på massa saker hon har kvar. (hon ska flytta så hon vill slänga massor med saker, så skulle se vad som fanns att ta typ, haha! blev lite, men kunde inte ta allt idag!)
I alla fall, nu ikväll somnade killen vid halv 11, och har vaknat tre gånger redan, skuck! Men bara nappen som han vill ha typ. Killarna har även hunnit med att flytta ner sängdelen, då han tar tag i sängkanten och försöker ta sig upp!
Men när han hade somnat blev jag jätte hunrig så gjorde iording lite torsk, panerade den(helt själv första gången!) sen stekte den. Ägget som blev kvar gjorde jag en omellet till Johnny, också den för första gången. Tydligen blev den väldigt lyckad, då han tyckte att jag skulle ha gått kock utbildingen. haha! Fisken blev också jätte lyckad! Jag tycka om fisk? Innan jag blev gravid hatade jag fisk, men nu är det ganska gott? Oj!


Idag fick även Vincent smaka rån första gången, vilken hitt det blev! Fast vi lurade honom lite och hade rånen i ersätting först, den blir ju mjuk, sen gav vi honom det, mums tyckte han! Sen blev han jätte arg, så fixade lite gröt till honom istället, mums!

Nu ska jag diska det sista som blev nu, sen ska jag nog sova.

God natt alla fina läsare! Haft jätte många besökare idag, love you all! Puss på er! <3
Just det, bakade även idag! Blev dessa, själv har jag inte ätit en ända! Sjukt stolt över mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar