lördag 16 juni 2012

Storbak?

Hejsan på er alla, hoppas att ni har haft en bra dag? Eller ni kanske har en bra dag fortfarnade, hoppas det!
Inatt var det väldigt jobbigt, då Vincent vaknade var 30 min... Grät en liten stund somnade om och så höll det på. Kan ju säga att det var ganska jobbigt då bara jag vaknade och inte älsklingen, fast jag försökte väca honom. Så har inte sovit så där jätte mycket inatt.

Idag har jag bara bakat typ hela dagen, hehe! Dock äter jag inget av det eftersom det är för mycket kacl i det! Så killarna får äta upp det istället. Ska nog ta och baka lite mera snart.

Vad har ni gjort idag då, vad ska ni hitta på ikväll? Det var ju sjukt många läsare igår, hoppas att ni stannar kvar!

Idag är det ju lördag så jag unnade mig lite vitt bröd till tacosen som vi åt idag. Ganska mycket kacl i det, men ska nog träna lite idag tror jag. Kanske till och med dansa till move? Men lite pinsamt om killarna ska titta på och heja som de brukar göra, haha!

Nu ska jag ta och vila skallen liten. Ha det bäst så får vi se om jag uppdaterar något mer idag.

2 kommentarer: