fredag 15 juni 2012

Uppdatering av bantning

Jag bantar ju nu mera, vilket jag måste säga själv att jag är imponerad av mig själv. Jag har varje dag ätit under 600 kacl! Vilket är ganska lite, men jag har lyckas. Har inte räknat varje kacl, men på ett ungefär. Kommer ihåg vad jag har ätit och inte ätit. Men idag för omväxlingsskull ska vi äta fisk idag! Fisk blomkål och brocoli för mig i alla fall! Men vi måste gå och hanld, detär det värst se allt gott i affären. Men det är väl så man blir stark?
Jag lovade Johanna att hon skulle se någon skillnad på mig när hon kom hem, lika så lovade hon mig det samma. Så vill verligen inte svika henne! Hon kommer att få se en lite smalare Emelie! Åhh, jag mår redan lite bättre! Inget godis på 5 dagar! Det är nog mitt rekrod måste jag säga, men efter två veckor tror jag att jag ska unna mig något lite. Har ätit en glass om dagen (35 kacl st). Så har väl fuskat lite, men inte så mycket.
Tar en till två brus järn om dagen, och äter massor med grönt! Härligt, kanske kommer tillbaka till min gamla kropp snart, hoppas det!

Ska nog ut på en liten promenad snart med måste ju ialla fall ta mig till affären, sen får vi se om jag tar en längre promenad hem. Finns ju en omväg att gå hem, kanske får med mig killarna ? Nej de är nog för lata, haha!

Drömde igår att Johanna kom hem, vi hade jätte kul och jag skulle unna mig en cheesbugare på mc, men killarna åt upp den, blev så arg för att jag var verkligen jätte hunrig, haha!
Nej nu ska jag nog hjälpa älskligen att natta en trött kille som inte vill söva, hehe.

Hoppas att ni alla får en bra dag i solen! Det är ju jätte fint väder ute idag!
Ett litet tjuvkik på en av de bilderna hon stod som modell, hehe! Fast det är ju mer fokus på blommorna, men ja. Tycker att det blev bättre när hon satt där, bilderna är tagna i långshyttan på bruketsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar