söndag 7 oktober 2012

Dalarna

Nu är det söndag och vi är i dalarna! Eller vi kom hit i trosdagskväll. Vi har hittat på ganska många saker, så gått upp i ett berg, lekt med Vincents kusiner, myst framför filmer, gått på promenad och så vidare. Roligt! Nu är vi hos Mattis mamma och pappa, och får se vad morgondagen har att erbjuda! Tror att det blir loppisen som ligger här bredvid sedan blir det nog en promenad eller två.

Måste säga att jag älskar hösten, fast allt regn och kylan. Det är ju så mycket fina färger, träden är så underbart fina!

Utsikten från Djrumo klack var helt fantastisk, så underbart fint! Dock tänker jag ALDRIG gå upp dit igen då vägen var jätte jobbig! Ni kan få se bilder så fort jag har fått de av Marko. Har några få enstaka bilder helgen på min kamera, men den ligger i köket, orkar inte gå dit.

Hoppas att ni har haft lika roligt som jag har! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar