fredag 19 oktober 2012

Skit dag

Idag har det inte varit en bra dag...
Usch fy och blä...
Började jätte bra tills vi skulle till affären och handla lite. Gick in på apokeket och ser en gammal bff, och hon hälsar inte ens, stod precis bredvid henne...
Aja, men jag vågade inte säga något heller för jag fick panik, kanske låter lite konstigt att man får panik av att träffa en gammal vän? Nej men hon lovade denna gång att inte försvinna ur mitt liv. Hon har gjort det tåv gånger innan... Första gången flyttade hon ( vi bodde på samma gård). Andra gången bara försvann hon, hade inte på sin telefon och så vidare... Samma sak åter igen,men denna gång gjorde det extra ont  då vi var super tjata trodde jag. Detta gör det ju inte lättare att lita på folk, usch. Kanske ska leva helt ensam med matti och vincent? Nej, har några få helt underbara vänner, försvinner de då vet jag inte vad jag gör helt ärligt...

Tack för att ni finns för mig, ni vet vilka ni är, Jag älskar er utav hela mitt hjärta! <3


4 kommentarer:

  1. Usch, jobbigt när det är så med "vänner"... men då vet du iaf att det inte är en äkta vän, och kan lägga energi på de bra vännerna istället! :-)

    Sv: jaa, jag måste verkligen byta webbläsare.. inget kul alls att inte kunna använda datorn normalt.. :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. joo det vet jag allt nu, men jobbigt bara att det ska behöva gå så lång, hon fick till och med en nyckel hem till oss då hon jobbade så sent när hon bodde här med oss;/

      SV: Jag har aldrig haft problem med googlechorme, jätte snabbt är det med!:)

      Radera
  2. Kommer aldrig lämna dig gumman. Älskar dig för mycket <3 Puuuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. aww, kommer aldrig lämna dig heller, älskar dig massor hjärtat! <3 Puss <3

      Radera