lördag 13 oktober 2012

Full fart!

Det blev visst ett långt inlägg, hoppas att ni orkar läsa, haha
Nu har vi kommit hem, eller vi kom hem i onsdags men ändå.
Tåget var såklart försent med typ 30-40 min, sedan säger de på tåget att vi ska åka hela vägen till stockholm vi som alltid byter i sala). Sen när vi var i uppsala sa de att vi skulle byta i arlanda, okej tänker vi det tar väl en stund till då. MEN nej! Var där jätte snabbt och Vincent var övertrött och bara skrek vi fick panik och fick vara super snabba på med alla kläder, packa ner allt(då vi alltid fikar på tåget). Men vi hann! Haha. På arlanda så somnade Vincent till slut skönt! Sedan kom vårat tåg och vi kom hem till 1! skönt! Vi åkte runt 9 tiden! Så bara 30 min "sena" blev vi!

Men när vi kom innan för dörren så släppte vi bara av allt och gick hem till min mamma, som var katt vakt. Odin var hos henne, och jag var jätte rädd att han hade glömt oss. Men oj så glad han vart när vi kom hem! Åhh gubben, vi hade saknat dig med massor! Men vi gick till affären och köpte massa gott till honom så att han skulle känna sig som hemma igen. Jag gick och hämtade honom och han blev så glad när han äntligen kom hem, han ville bara gosa hela tiden, hihi!

Gjorde även äppelpaj till mamma som tack för hjälpen, hon tyckte att den blev massa god, så bra då!

I torsdag så åkte vi till ikea och shoppade massor till Vincents rum, så nu är det fixat! Gjorde även en massa äppelmos, och det blev en stor hit hos killen!

Igår (fredag) så åkte vi till skägget och köpte ett xbox till älsklingen, billigt och bra! Hehe, sen hittade vi lite kläder till Vincent, och ett par jeansleggings till mig. Super bra! Sen när vi kom hem så slappade vi bara.

Och idag är jag super rastlös, antligen hittar jag någon att vara med/ kanske en någon Vincent kan leka med eller så städar jag igen! Som jag gjorde i natt innan det var dags att sova, haha! Så synd att man inte kan dammsuga så sent, hade varit perfekt för mig som nästan alltid vill städa eller sätta igång en tvätt på natten haha!

Nej nu vill Vincent leka lite med mig tror jag, puss på er! Hoppas att ni har haft en fin vecka, va har ni gjort?

Söt bild från när vi var på kuoplen i borlänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar