onsdag 17 oktober 2012

Sur...

Eftersom det inte är något greys idag, som jag har längtat efter i en vecka så kan jag ju lika gärna skriva här... Åhhh sur nu..
Idag har det inte hänt så där super mycket, Vincents övar massor på att stå själv, pratar på en massa. Säger ju mera mamma och tittar på mig, säger även pappa och tittar på Matti.
När vi skulle lägga honom här om natten så la vi honom i sin säng sen började han att gråta och ropa på "mappa", hahah! Men efter typ några sekunder fick han till det! Hans skrek mamma! Sedan har det fortsatta så, bara när han är ledsen dock säger han mamma eller pappa. Men ändå, det är ju då han verkligen vill något.

Ska nog till öppna förskolan imorgon, är inte helt hundra på om jag ska dit eller inte. Vincent vill nog, men får se om jag är pigg. Är nämligen jätte trött just nu, varit det i ett par dagar. Men men...
Annars vet jag inte vad som händer, hade varit roligt om något hände, men det nog att städa eller något i så fall, roligt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar