onsdag 3 oktober 2012

Frågor och svar.

Har tråkigt så tänkte göra en liten lista:)


SENASTE:
Dryck: Vatten
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Jossan
Sång du lyssnade på: Kommer inte ihåg vad den heter xD

Gången du grät: Nyss till Greys...


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet om
Varit kär: Ja
Förlorat någon speciell person: Yes
Varit deprimerad: Joo då..
Varit så trött att du somnat sittandes: Japps xD


DINA TRE FAVORITFÄRGER:
Färg 1: Rosa
Färg 2: Svart
Färg 3: Lila


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Flera! :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej
Skrattat så att du har börjat gråta: För många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Joo då det har man
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japps ;)
Kysst en kompis av samma kön: Nej, inte i år


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ett par, Matti är en av de ;)
Hur många barn vill du ha: Vet inte exakt men minst två :)
Har du några husdjur: Ja, Odin <3

Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nog ganska nöjd med Emelie :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Myste med en ganska ny född Vincent, och myste med familjen <3
Vilken tid vaknade du idag: Halv 9 när Vincent vaknade
Vad gjorde du igår runt midnatt: Log i sängen och pratade med älskling, det var ett tag sen vi bara pratade och inte tänkte på klockan :)
Någonting som du längtar till:  Dalarna på fredag
Senaste gången du träffade din pappa: I söndags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att inte vara så glömsk
Vad lyssnar du på just nu: Pewdiepaie
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej, faktiskt inte
Vad gör dig irriterad just nu: Att grannarna ska vara så jobbiga..
Vad är ditt namn: Emelie
Singel/upptagen: Upptagen <3 

Stjärntecken: Fisk
Kille eller tjej: Tjej
Hårfärg: Ljusbrunt
Ögonfärg: Jadu, massa olika xD
Längd: Typ 165 skulle jag tro :)
Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon har jag alltid gillat
Piercings: Ingen, har haft naveln..
Tatueringar: 0, har inte vågat än...
Höger eller vänster: Vänster



DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen än så länge, får se vad som händer i framtiden, vill göra minst en operation i alla fall, men det tar vi någon annan gång;)
Piercing: Navel(om man inte räknar med öronen
Tatuering: 0
Bästa vän:  Amanda, men vi är typ inte vänner idag tyvärr...
Husdjur: Katter


JUST NU:
Äter du: Inget 
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Gå på toa XD
Lyssnar du på: Inget, då videon är slut xD
Väntar du på: Att någon ska höra av sig för att baka lite bullar med mig :)


DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Har ju redan ett, men ja ett till skulle ju inte skada(om några år!)
Vill du gifta dig: Helt ärligt, vet jag inte.. Tråkig jag är..



VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda :)
Snygg mage eller snygga armar: Vet inte xD
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar :)
Känslig eller inte: Lagom är bäst
Ragg eller förhållande: Tror nog mest på förhållande :)
Bråkstake eller tveksam: Snäll och omtänksam? xD



HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling:Nej
Tappat glasögon eller linser: Japps
Haft sex på första dejten: Aldrig varit på "dejt"
Krossat någons hjärta: Tror det ;/
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon: Mjo
Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej



TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland så :)
Mirakel: Ibland
Kärlek vid första ögonkastet: Ja det tror jag allt på :)
Himlen: Kan hoppas
Tomten: Träffat honom i Finland, så jag vet att han finns :)
Att kyssas på första dejten: -
Änglar: Det gör jag faktist



SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Om man verkligen älskar varandra så ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Vincent
Vad vet inte så många om dig: Tyvärr tar jag det inte här :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar