onsdag 24 oktober 2012

R.I.P Farfar

Idag på förmiddagen gick min farfar bort...
Jag läste på facebook att min farbror hade skrivit "R.I.P Pappa", men förstod inte riktigt vad som hade hänt. Satt och fikade och tänkte inte mer på det, usch vad det låter dum att säga så, men det är sant. När vi kom hem så komma mamma över och ville prata om det, då ringer pappa och säger att han är borta. Inte förens nu det har blivit klart i huvudet på mig, och tårarna bara rinner just nu...

Känner så grymt mycket ångest och skuldkänslor. Sa hela tiden att jag skulle ringa och säga att han hade blivit gamelfarfar, men det rann bara ur sanden, vet inte alls varför heller. Önskar att jag hade så mycket bättre kontakt med honom.
Jag älskar honom så himla mycket fast jag inte har träffat honom på flera år...

Så nu vet ni om jag inte kommer att blogga på ett tag, känner allt för mycket ånger just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar