lördag 13 oktober 2012

Egen tid!

Just nu sitter jag och Odin och tittar på "dumpad" som går på 3an. Mina prinsar sover så gott, men jag är inte trött än!
Idag blev det att gå till affären för att handla balsam hade jag tänkt, men kom hem med mer än så, haha! Bukar ju bli det hehe.
Sen gick vi hem till mamma och så fick hon vara lite barnvakt medans vi passade på att städa här hemma, skönt att inte ha en skrikande bebis, hehe. Vincent är jätte jätte rädd för dammsugaren, så det var skönt att vi båda kunde städa på en gång. Gick skapligt mycket snabbare nu. Sen gick jag och hämtade Vincent var det tänkt för att mamma skulle ha sin moster och kompis på middag. Men jag fick stanna och äta jag med, blev en jätte god ost,skink och brocollipaj! Mums. Vincent fick fiskgratäng han, men det tycker han massa om. Sen blev det en massa bus från hans sida innan det var dags att gå hem.
Han har sovit sen halv8!!! Matti har sovit sen halv 11, haha! Sötnosar då!<3
Efter filmen blir det att tömma diskmaskinen och sedan sova, natti på er alla fina.

Så här sitter jag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar