måndag 8 oktober 2012

Skönhetsoperationer

Vad tycker jag om skönhetsoperationer? Det är ju ändå ganska populärt att göra om sig.
Jo, jag tycker att det är fel. Man ska tycka om den som man är. Fast jag kan förstå om någon som har varit mobbad för något eller har fysiska problem med det. För om man kanske göra börsten större bara för att det är finare med fake tuttar så tycker jag att det är helt fel, för så är det inte! Eller om man tycker att man har för små medans man vet att man egentligen inte har det så tycker jag att det är fel.

Läpparna tycker jag är värst, det är ju typ en "trend" att förstora läpparna, men jag tycker att det ser förjävligt ut med "ankläppar", det har gått över styr! Fast visst vissa har ju hållit sig och inte har i för mycket. För man måste ju kunna le utan att se förjävlig ut.

Som det är för mig tycker jag bara att det är bra att finns så att man kan göra om sig, då jag har en ryggskada som ligger, även lite i nacken. Då jag har förstora tuttar och vill göra de mindre. Vi får se hur det går med det.
Tycker även att det är okej att göra större om man verkligen inte har några bröst alls, då är det okej att göra brösten lite större.

Man är skapad på ett visst sätt, och det är så man ska se ut. Det är vad jag tycker, vi alla ser vi olika ut men vi har ändå samma "bas". Vi tjejer har större bröst än killar, vi har vagina istället för penis. Annars är vi alla lika dana om man tänker efter.
Det är inget måste med att killar måste ha magrutor, samma med tjejer måste inte vara smala som pinnar! Vi är vackra som vi är, låt ingen annan säga något om det. Så länge du är nöjd med dig själv så ska ingen annan få dig att må dåligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar