lördag 21 april 2012

Eh, ja...

Godmorgon!
Vincent vaknade vid 6 idag, ville inte somna om. Men lyckades få honom att somna om i alla fall, skönt! Men vid kvart i 7 var det dags att gå upp känner lukten av bajs, det var inte lite bajs heller. Men så är det, gick in till Fille, sen åt vi frukost. Sen diskade jag lite, sen satt vi vid datorn lite. Efter det så gick hon hem till Albin och de för att till skulle till hajk? Sen har vi försökt att få alla min inlägg till denna blogg, men får det inte att funka, synd! Vill verkligen att alla mina inlägg ska vara med. Eller inte alla. Bara alla sen Vincent föddes, sen är jag nöjd! Får ta och försöka fixa det någon dag!
Idag är det ju lördag, och vi ska nog dra in till stan snart. Kommer nog vara mycket folk med, suck! Men det är ju lönehelg. Barnbidraget kom ju igår.
Sen efter vi har varit där ska jag nog fixa en ny vattenstämpel till mina bilder, då det står blogg.se på de, det stämmer ju inte längre. Eller vet inte om jag ska ha denna eller inte än. Svårt som sagt. Vi får se, tänker blogga på båda så länge, se vilken jag trivs med bäst.
Jag gillar den här bloggen på några sätt, men saknar att man inte kan se unika besökare här. Men man kan väll inte få allt heller?














Lite radom bilder från min mobil, en gammal outfit, och så där. Nu ska jag ta på mig lite kläder, sen är jag redo för dagen, har redan sminkat mig ;) Hoppas att alla får en fin och härlig dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar