lördag 28 april 2012

Lördag!

Vet att jag inte uppdaterade något igår, men orkade inte helt enkelt. Bad älsklingen att stanna hemma från jobbet för att ta hand om Vincent för att jag var så trött och sjuk. Sen när jag hade sovit i ett par timmar mådde jag mycket bättre så vi åkte ut först till ÖoB sedan vidare till ikano. Sedan hem igen, blev inget från ikano denna gång, men så är det!
Har försökt att mobil blogga,men det funkar inte. Roligt! Måste hitta något att att mobil blogga på!

Idag skulle ju Mattis kompis komma, men han har inte hört av sig, inte ens svarar när man ringer, roligt! Men idag så har vi bara myst hela dagen lång och tagit en sväng till affären. Köpte Phototshop guiden, massa bra tips i den! Ska nog försöka mig på något utav det någon dag, älskar att läsa en massa mumsiga tips och tricks!
Har även beställt hemma en massa bilder igen, även en stor förstoring på en av bilderna på Vincent, hoppas att den blir massa fin, blir att köpa en ram till den och hänga upp på väggen!
Nu ska jag läsa mer i tidningen, sen får vi se vad som händer.


En bild jag gjorde på nyår, full och dan år 2009 till 2010, vad tycks? Då hade jag precis börjat med Photoshop eller i alla fall göra egna bilder, men det rann ut i sanden, tycker inte alls att det är lika roligt längre. Utan tycker det är mer roligt att redigera bilder som man har tagit :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar