torsdag 26 april 2012

hmm

Jag tror nog att jag ska ta mig ett bad, med facemask,raka mig och bara njuta. Jag är ju sjuk, så kanske känner mig fräschare efter det? om 30 min börjar ju Big brother, men på något sätt är jag inte så intresserad hmm konstig. Men jag vill nog bara ta hand om mig själv och bara vara. Det har jag inte gjort sen jag blev mamma! Så det ska bli underbart, för nu sover hjärtat för natten hoppas jag och han har sovit i c:a en timma nu. Matti´s kompis kommer nog inte imorgon i alla fall, kommer nog kanske på lördags istället för hans tjej ska också åka iväg och ingen kan ta hand om hästen, så han får göra det istället, men hon kommer hem på lördag så de kanske åker då istället. Vi får se. 
Men nu ska ja ta mig ett bad med lite tända ljus och bara mysa!
Puss på er!
Bjuder på denna gamla bild bara för att jag saknar mitt låånga älskade hår! Hoppas att det växer FORT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar