söndag 22 april 2012

lite bättre

Hejsan!
Idag har Vincent verkligen varit en lite ängel, känner på sig när vi inte mår så bra. Skönt det så att det inte blir det andra hållet istället. Men i alla fall, mamma har kommit förbi en lite sväng idag, även min syster som hade glömt sin tröja här. Åt lite glass och pratade lite skit. Ju mer jag pratar ju bättre blir det. Skönt det! Så är lite bättre, men känner mig lite febrig. Hoppas att jag mår bättre imorgon, det hoppas jag verkligen!
Nu har vi tittat klart på bigbrother, rätt person åkte ut måste jag säga, tycker inte att hon gjorde något speciellt. Amandus gör lite tycker jag, och är så fin mot Camilla, hehe. Nu ska jag in till sängen och soooova! God natt på er alla söta läsare!
Här nere ser ni min söting i fredags kväll när vi skulle sova, sötnosen då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar