fredag 20 april 2012

Hur ska man ha det?

Hejsan!
Tänkte ta och testa denna blogg igen! För min första blogg var här, men då fattade inget hur man kunde göra bloggen fin. Nu har älsklingen lärt mig hur man får denna blogg fin, så vad tycks?
Idag ska min syster komma som sagt, tror att hon kommer snart. Var bestämt att hon skulle komma vid ett men så är det, hon är hos min mamma nu tror jag. Är inte helt hundra då hon känner ett par stycken vid min mammas namn. Men i alla fall, när hon har kommit ska vi till affären och handla lite mat och så där som man måste ha hem. Sen lite lördagsgodis(fast det är fredag idag, haha!)
Fixade ihop en header lite fort med, blev rätt nöjd! Satt och gjorde en annan innan men den blev lite lika bra. Men denna blev rätt så bra i alla fall. Hoppas att det blir lite roligare att blogga här. Lite svårt att välja var man ska blogga, då det finns hur många blogportaler som helst ju! Svårt att bara välja en sådär. Så är det.
Hoppas att man kommer att trivas här och att alla mina underbara läser fortsätter att läsa min blogg, kommer nog att blogga på båda ett litet tag för att se vilken jag tycker bäst om liksom. Men nu ska jag njuta lite av ensamheten, för älsklingarna sover så sött i sängen!

1 kommentar:

  1. Alla vet ju att blogspot.com är den bästa. Din blogg vart jättefin, den bara skriker Emelie. Passade dig perfekt =)

    SvaraRadera