måndag 23 april 2012

Tidinställt om BB


Vem tycker jag ska vinna Bigbrother då? Hmm, lite svårt. Men tror nästan att det är Lars, för han bjuder verkligen på sig själv, gör uppdragen jätte bra. Tar allt med en nypa salt och jävlas med de andra på en snällt sätt. Tycker även att han är en bra förebild då han är vegan och inte dricker sprit.

Vad jag tycker om de i BB:
Annica och Marcelo, tycker jätte synd om Annica då jag tror att Marcelo bara leker med henne. Jag tycker inte att man ska leka med någon annans känslor. Det är FÖR lågt!
Tenny: Det ända han gör är att klaga på att han har ont hela tiden, även varit på akuten två gånger! Det måste ju vara ett bb rekord eller?
Camilla: En söt tjej som kan säga ifrån, och tror på sig själv.
Hanna J: As dålig förebild för sina barn, man behöver ju inte gå runt naken, och visa allt man äger och har. Visst vi alla ser likadana ut, men kanske inte så kul för barnen att titta på sin mamma som håller på sådär.
Rodny: Jag gillar honom inte, tycker att om man har varit med en gång innan så är man ute. Tycker att man bara har en chans inne i huset.
Jennifer: Är typ en bitch, tycker inte om henne alls. Hon verkar grymt jobbig att umgås med.
Vobban(robert): Han verkar rolig och väldigt snäll person.

1 kommentar:

  1. Jennifer är en sådan person som jag hade gjort mig osams med ett antal ggr på utsidan...jag tål henne inte. hon går runt o är arg o otrevlig hela tiden! Men gooo Lars!

    SvaraRadera