lördag 21 april 2012

Imorgon

Nu ska jag verkligen hoppa in i säng! Men först måste jag diska lite flaskor. Sen sooova. Blev lite sent idag, hoppas verkligen på sovmorgon imorgonbitti. Men det lär vi ju märka, sen vet jag inte vad som händer imorgon. Men jag kommer att lägga upp bilderna imorgon då det har tagit en himla massa tid att få lilleman att somna. Nu sover han äntligen och har gjort det ett litet tag. Men då har jag valt att ta det lite lugnt och fixat en ny vattenstämpel till mina bilder, den får ni nog kanske se imorgon om ni har tur. Tror nog att det kommer bli denna blogg jag börjar på, gillar hur det är upplagt och så där. Mycket skönare att skriva här med, vet inte varför. Plus att jag kan mobilblogga mycket bättre från denna blogg. Men nu är det ju bara det svåra att få med sig alla de gamla inläggen. Hmm, i värsta fall blir det nog att skriva allt i ett och samma inlägg, eller typ bara det viktigaste. Vill ha Vincents utveckling, då jag tycker att det är kul att läsa om. Blir nog ännu roligare sen när jag växer lite och sen kan man läsa tillbaka om hur det var då ju! Men kallar sängen verkligen! Natti på er alla!
En bild på lilla mig, ps klicka på bilden för att få den större

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar