onsdag 25 april 2012

still sick

Hejsan!
Är fortfarande sjuker, yaay! Nej men ska inte hänga läpp, för har fått lite gjort idag ändå. Ställde mig och gjorde lite matt till Vincent, så matade älskling honom. Sen så sa jag till mig själv när jag gjorde till mig själv att ta tag i disken som bara stod där och väntade på att bli diskad. Så började att diska, gjorde rent på diskbänken och även spisen. Efter det gjorde jag muffins, haha! Sen blev det även att diska den disken från bakningen. Även tvättat lite och hängt upp det, fast nu väntar ännu en tvätting att bli upphängd, men det orkar jag inte med just nu. Just nu står även älsklingen och ska börja med maten. 
Älsklingen fick nyss ett samtal från en av hans kompisar, han frågade om vi hade plast för honom och hans son, joo då det har vi allt! Vad kul att få träffa skitungen igen, hehe. Killarna ska nog spela ganska mycket om jag känner de rätt ;) Så ska nog ta med hans son till lite lekparker här så han får leka av sig lite, roligt! Hoppas bara att jag mår lite bättre i alla fall så att man har någon energi till att leka och skoja massor med honom. Som sagt det ska bli roligt. 
Idag vet jag inte vad som händer, älsklingen ska i alla fall till posten och hämta ut ett paket som har kommit till honom, hmm spännande! Fast jag vet nog redan vad det är. Vad det är får ni se när han har hämtat ut paketet! 
Här är en liten video från en gång när jag var jätte sjuk, när älsklingen fortfarande bodde i dalarna. Så typ två år gammal kanske? Men så här typ låter jag nu, hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar