tisdag 24 april 2012

sjuker...

God dag alla!
Vet att jag inte skrev något igår, förlåt. Men är som sagt sjuk, värre idag suck!
Var även på sjukan igår, hade tid för röntgen, hoppas att det är den sista gången nu! Får veta om c:a 10 dagar om alla sten är borta eller inte. Jag hoppas att de är borta, men jag tror inte att de är de för att jag har fortfarande ont i njuren. Aja, mamma var barnvakt igår. För jag hade tiden så sent, kvart över åtta på kvällen. Och då ska lilleman sova! Men ja, det gick jätte fort jag blev kvar vid 8! Fick gå LITE tidigare, skönt det måste jag säga. Så vi åkte och handla lite mat också. Skönt att kunna göra det själva, för en gångs skull. Men herregud vad jag saknade honom. Mitt lilla hjärta, åhh mitt älskade hjärta!
Idag vet jag inte vad som händer, måste i alla fall gå ut med Vincent så att han får frisk luft, kanske gå ut med lite soppor, och stå där ett tag så att han lite luft, eller ställa honom på balkongen går ju det med! Inatt sov han jätte bra måste jag säga, det var bara jag som inte sov bra alls för att jag var så täppt i näsan, det hjälpte inte ens med näsdroppar. Aja, så är det ibland.
Idag ska jag nog framkalla lite bilder, måste göra det nu för annars blir det FÖR många bilder, haha! Nu ska jag kolla lite på tv och bara slappa får ju passa på när Vincent sover, hehe!
Hoppas att ni alla får en bra dag idag, får se om jag uppdaterar något mer idag. Jag hoppas att jag orkar, men det är ju sånt som märks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar