tisdag 24 april 2012

sjuk

Hatar verkligen att vara sjuk, att inte kunna andas normalt, inte kunna känna smaken på maten. Man känner sig svag i hela kroppen, det kliar i halsen, hostar och så där. Usch! Måste kolla sen om jag har fått feber eller inte. Känns som det, för usch vad jag fryser. Sitter just nu och smsar lite med Johanna, hon ska snart till afrika och vara där i 20 dagar. åhh vad skönt och kul för henne! Man blir ju lite avis om man säger så, haha! Men hoppas verkligen att hon har det jätte bra där nere.
Hon är nog den närmsta vännen jag har just nu, hon vet det mesta om vad som händer och sker här hemma. Det är henne jag går till när jag mår dåligt, eller först Matti. Men ibland kan det vara skönt att prata med en tjej också, då blir det henne. Min älskade bästa vän! <3 Vet att hon inte läser min blogg, men hon vet ändå att jag älskar henne och att hon är min bästa vän.
Hon kommer även till mig när hon har det jobbigt, kommer hit bara så där ibland och frågar om vi ska hitta på något, hehe! Eller så skickar hon iväg ett sms. Så skönt att vi har den kontakten igen, helt underbart att vi har hittat varandra igen! Nu sak jag fortsätta att vila lite innan det börjar bra program på tvn.

Är det någon som har isglass ? Iså fall är ni välkomna hit och ge mig lite, hehe! Puss på er!

Bjuder på en extremt gammal bild på mig!
God natt alla söta läsare!

1 kommentar:

  1. Tar med mej i morron, lite isglass.
    Krya på dej! Älskar dej! Härligt att ha en så bra o fin kompis som Johanna.
    kram Mamma

    SvaraRadera