tisdag 24 september 2013

Bra dag!

Dagen började inte alls bra, min hals mår super dåligt. Dock så kliar det bara, och ääälskar knäckebröd just nu. Men i alla fall, gick upp typ 15 min innan vi skulle gå till dagis då jag var helt död i både skalle och kropp. Men blev lite piggare av att gå ut, men så fort vi kom in igen så somnade ja om. Jag som skulle gra klart uppgiften, men men. Gick sedan och hämtade Vincent, började att storstäda här hemma, sedan blev det mat och städa undan maten. Sen har vi inte gjort så super mycket, gjorde kladdkaka bara för att jag var så godissugen men orkade inte gå till affären. Ville bara ha smeten då den är godast, haha! Men mitt i allt bak så gick elvispen sönder... Yaay, får ta och köpa en ny! Kan ju inte överleva utan en elvisp? Hehe. Men i alla fall så blev det en misslyckad kladdkaka då vi inte kunde vispa så mycket... Men hanni tyckte att den blev god i alla fall, det är ju alltid något. Sen har vi bara myst. Nu ska jag snart sätta igång och göra klart uppgiften, och imorgon så ska vi in till stan och fixa lite saker och äta god lunch! 
På torsdag åker vi även till dalarna! Skönt att komma iväg lite och se lite annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar